דף הבית
פורומים
חדשות
תוכן
עצומות
מדריכים
סקרים
וידאו
בלוגים
יומן
הורדות
דרושים
צור קשר
  ברוך הבא אורח, התחבר ו הצטרף עכשיו!  
   
   תפריט ניווט מהיר

הצג הכל | סגור הכל

 
   חיפוש

חיפוש מתקדם
 
   סקר מהיר
האם לרשות הטבע והגנים מותר לאכוף נסיעה בחוף תוך שהם בעצמם נוסעים שם על פי חוק אכיפה

מותר להם
אסור להם
על כל דוח שירשמו גם לעצמם



תוצאות הסקר
ארכיון סקרים

הצבעות: 148
תגובות: 0
 
   פרסום מערכת

חתום בעצומה נגד הוט על המחדלים שלהם...

 

פורום קהילה - אזהרה צרכנית :: צפייה בנושא - ההתנתקות שלי מהוט פרק 1 האם יהיה פרק 2??? + ביקורת על YES
שאלות נפוצות
שאלות נפוצות
חיפוש
חיפוש
רשימת חברים
רשימת חברים
קבוצות משתמשים
קבוצות משתמשים
כרטיס אישי
כרטיס אישי
התחבר
התחבר
התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים
התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים
עמוד ראשי » תלונות לקוחות ועובדי הוט Hot

שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה
ההתנתקות שלי מהוט פרק 1 האם יהיה פרק 2??? + ביקורת על YES
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ששי
יקיר הקהילה
יקיר הקהילה


הצטרף בתאריך: 29/01/2009
הודעות: 69

הודעהנשלח: א' 08 01, 2010 1:25 pm    כותרת הודעה: ההתנתקות שלי מהוט פרק 1 האם יהיה פרק 2??? + ביקורת על YES תגובה עם ציטוט

טוב חברה בשעה טובה נגמר ההיתחייבות שלי בהוט וסוף סוף אני יכול להתנתק מהם והנה מהלך הפרק הראשון בסדרה ואני מקווה שלא יהיה פרק שני:

1. התקשרתי להתנתק 199 העבירה אותי לשימור לקוחות שלהפתעתי היה די מהיר

2. שימור לקוחות אמרתי לנציג את כל מה שעבר עלי כולל שחייבו אותי על VOD שלא הזמנתי וכולל זה שפעם ההיתי מחובר אליהם לאינטרנט ועשו לי בעיות (הסיפור של האינטרנט שהיה לי אצלהם מופיע פה באחד מהמדריכים)

3. הנציג שאלה אותי למה אני כל כך נגד החברה אמרתי לו תסתכל במנוי ותדע למה ותקשיב גם לרדיו לגבי גזית ותשוטט באתר של אזהרה צרכנית ותדע בדיוק למה

4. הסברתי לנציג שמאחר ואני קרוב מאוד לדיזינגוף סנטר אני אהיה מוכן למסור את הממירים שלהם לתחנה כי אני לא סומך על שבאמת יגיע הטכנאי שלהם ואחרי זה יגידו לי לא קיבלנו את הממירים אנו ממשיכים לחייב אותך

5. הנציג הבטיח לי שלא כך יהיה הדבר וקבע איתי שיגיע הטכנאי ב8/8 בין 9-11 לקחת את הממירים

6. הסברתי לו שאין בעייה אם הוא יבטיח לי שלא יחייבו אותי בכרטיס האשראי עבור כל חודש 8 שכן הוט מחייבים חודש קדימה אמר לי שגם אם יחייבו אותי יזכו אותי הסברתי לו שלא כך הדבר ואתם לא נוהגים לזכות את הלקוחות שלכם נקודה אני רוצה התחייבות שלא יחייבו אותי על כל החודש זה פעולה פשוטה שאפשר לשים במחשב הנציג הסביר לי שמכייון שהודעתי להם על הניתוק ב29/7 הניתוק יתבצע בפעל ב2/8 כלומר עד 3 ימי עסקים ויחייבו אותי רק על היום הראשון בחודש

7. הנציג שאל אותי למה לא התקשרתי לפני הסברתי לו שאני מכיר את כל הטריקים שלהם והם היו אומרים לי שהתקשרתי לפני ההתחייבות ולכן אני חייב להם כסף הנציג התעקש שלא כך הדבר ואני אמרתי שאני לא מאמין לו

8. הסברתי גם לנציג שיכול להיות שהוא בן אדם טוב וזה לא שאני לא מאמין לו אלה לחברה שבה הוא עובד שמתנהגת כמו מאפייה

9. הנציג הבטיח לי שהכל יהיה בסדר

10. אם אתם חושיבים שאני מאמין לו טעות היא בידכם אני לקראת סוף חודש 8 מתכוון להתקשר לכרטיס האשראי לבדוק שבאמת חייבו אותי רק על היום הראשון בחודש ולא לקחו את כל הסכום בדיוק כמו שהנציג הבטיח וכמו כן להורות להם שלא יכבדו כל בקשה לתשלום נוסף מהם

כמו כן אני מאוד מקווה שהטכנאי יבוא לאסף את הציוד שלהם בדיוק כמו שהבטיח הנציג)



את שם הנציג אני כרגע שומר בסוד אם הכל יתנהל בסדר אני לא יחשוף את שמו אם הכל לא יתנהל כמו שצריך שאני מניח שזה מה שיקרה אני יחשוף את שמו ואספר לכם את פרק 2 של הסיפור אך אני מקווה שלא יהיה צוך בזה

עדכונים בהמשך...


כמובן שהתחברתי לYES והנה ההתרשמות שלי מהם

1. עבודה טובה של הטכנאי ציון 8 רק בגלל שקופסת פלסטיק אחת לא מספיק יציבה לטעמי אבל לא נורא
2. איכות שידור פשוט מעולה הרבה יותר טובה מהוט ציון 9
3. איכות שידור ערוצי HD אם ההיתי יכול לתת 11 ההיתי נותן ולכן הציון הוא 10
4. ועכשיו לנציגים אני קיבלתי ממיר של YES MAX HD חרשתי את האימא של ההגדרות כמובן שעשיתי פשלות אך נציגי תמיכה הטכנית עזרו לי ואף תמיד סיימו במשפט ברוך הבא לYES מסכנים שיגעתי להם את השכל אבל הם לא התלוננו וענו לי על כל שאלה ובקשה ואף הציעו שיגיע טכנאי שיסביר לי עוד כמה דברים אך אמרתי להם תודה ושאין צורך ציון כמובן 10
5. היום שוב התקשרו אלי מYES משירות לקוחות לראות אם קיבלתי את החוברת של הממיר ואמרתי שכן פשוט שירות 10 אין מה לומר

לסיום הנה הציונים

התקנת טכנאי ציון 8
איכות שידור ערוצים ציון 9
איכות שידור ערוצי HD ציון 10
שירות תמיכה טכנית ושירות לקוחות 10

ממוצע 9.25
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: א' 08 01, 2010 2:09 pm    כותרת הודעה: Re: ההתנתקות שלי מהוט פרק 1 האם יהיה פרק 2??? + ביקורת על YE תגובה עם ציטוט

ששי כתב:
טוב חברה בשעה טובה נגמר ההיתחייבות שלי בהוט וסוף סוף אני יכול להתנתק מהם והנה מהלך הפרק הראשון בסדרה ואני מקווה שלא יהיה פרק שני:

1. התקשרתי להתנתק 199 העבירה אותי לשימור לקוחות שלהפתעתי היה די מהיר

2. שימור לקוחות אמרתי לנציג את כל מה שעבר עלי כולל שחייבו אותי על VOD שלא הזמנתי וכולל זה שפעם ההיתי מחובר אליהם לאינטרנט ועשו לי בעיות (הסיפור של האינטרנט שהיה לי אצלהם מופיע פה באחד מהמדריכים)

3. הנציג שאלה אותי למה אני כל כך נגד החברה אמרתי לו תסתכל במנוי ותדע למה ותקשיב גם לרדיו לגבי גזית ותשוטט באתר של אזהרה צרכנית ותדע בדיוק למה

4. הסברתי לנציג שמאחר ואני קרוב מאוד לדיזינגוף סנטר אני אהיה מוכן למסור את הממירים שלהם לתחנה כי אני לא סומך על שבאמת יגיע הטכנאי שלהם ואחרי זה יגידו לי לא קיבלנו את הממירים אנו ממשיכים לחייב אותך

5. הנציג הבטיח לי שלא כך יהיה הדבר וקבע איתי שיגיע הטכנאי ב8/8 בין 9-11 לקחת את הממירים

6. הסברתי לו שאין בעייה אם הוא יבטיח לי שלא יחייבו אותי בכרטיס האשראי עבור כל חודש 8 שכן הוט מחייבים חודש קדימה אמר לי שגם אם יחייבו אותי יזכו אותי הסברתי לו שלא כך הדבר ואתם לא נוהגים לזכות את הלקוחות שלכם נקודה אני רוצה התחייבות שלא יחייבו אותי על כל החודש זה פעולה פשוטה שאפשר לשים במחשב הנציג הסביר לי שמכייון שהודעתי להם על הניתוק ב29/7 הניתוק יתבצע בפעל ב2/8 כלומר עד 3 ימי עסקים ויחייבו אותי רק על היום הראשון בחודש

7. הנציג שאל אותי למה לא התקשרתי לפני הסברתי לו שאני מכיר את כל הטריקים שלהם והם היו אומרים לי שהתקשרתי לפני ההתחייבות ולכן אני חייב להם כסף הנציג התעקש שלא כך הדבר ואני אמרתי שאני לא מאמין לו

8. הסברתי גם לנציג שיכול להיות שהוא בן אדם טוב וזה לא שאני לא מאמין לו אלה לחברה שבה הוא עובד שמתנהגת כמו מאפייה

9. הנציג הבטיח לי שהכל יהיה בסדר

10. אם אתם חושיבים שאני מאמין לו טעות היא בידכם אני לקראת סוף חודש 8 מתכוון להתקשר לכרטיס האשראי לבדוק שבאמת חייבו אותי רק על היום הראשון בחודש ולא לקחו את כל הסכום בדיוק כמו שהנציג הבטיח וכמו כן להורות להם שלא יכבדו כל בקשה לתשלום נוסף מהם

כמו כן אני מאוד מקווה שהטכנאי יבוא לאסף את הציוד שלהם בדיוק כמו שהבטיח הנציג)



את שם הנציג אני כרגע שומר בסוד אם הכל יתנהל בסדר אני לא יחשוף את שמו אם הכל לא יתנהל כמו שצריך שאני מניח שזה מה שיקרה אני יחשוף את שמו ואספר לכם את פרק 2 של הסיפור אך אני מקווה שלא יהיה צוך בזה

עדכונים בהמשך...


כמובן שהתחברתי לYES והנה ההתרשמות שלי מהם

1. עבודה טובה של הטכנאי ציון 8 רק בגלל שקופסת פלסטיק אחת לא מספיק יציבה לטעמי אבל לא נורא
2. איכות שידור פשוט מעולה הרבה יותר טובה מהוט ציון 9
3. איכות שידור ערוצי HD אם ההיתי יכול לתת 11 ההיתי נותן ולכן הציון הוא 10
4. ועכשיו לנציגים אני קיבלתי ממיר של YES MAX HD חרשתי את האימא של ההגדרות כמובן שעשיתי פשלות אך נציגי תמיכה הטכנית עזרו לי ואף תמיד סיימו במשפט ברוך הבא לYES מסכנים שיגעתי להם את השכל אבל הם לא התלוננו וענו לי על כל שאלה ובקשה ואף הציעו שיגיע טכנאי שיסביר לי עוד כמה דברים אך אמרתי להם תודה ושאין צורך ציון כמובן 10
5. היום שוב התקשרו אלי מYES משירות לקוחות לראות אם קיבלתי את החוברת של הממיר ואמרתי שכן פשוט שירות 10 אין מה לומר

לסיום הנה הציונים

התקנת טכנאי ציון 8
איכות שידור ערוצים ציון 9
איכות שידור ערוצי HD ציון 10
שירות תמיכה טכנית ושירות לקוחות 10

ממוצע 9.25


שלום ושבוע טוב ששי,
ובכן הציון שלי אליך בעניין הוט ומעבר לחברת Yes הינה מעולה והציון שלי אליך הינו 10.
אני מקווה שכל שאר הלקוחות המאוכזבים מהוט יפעלו כייאות וכדרכך ושלא יפלו שוב לרשתי הוט הבוערים.
מכל מקום, כולי תקווה שהוט ישכילו וישפרו לטובת הלקוח.
בהצלחה Wink
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
master
סגן מנהל אתר
סגן מנהל אתר


הצטרף בתאריך: Oct 04, 2008
הודעות: 91
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ב' 08 02, 2010 8:48 am    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ששי שלום נעלמת קצת
אבל אני רואה שיש לך בשורות משמחות סוף סוף
כל הכבוהסבלנות שלך
בסוף ניצחת את הוט...
מקווה שהם הבינו את זה Wink
_________________
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ב' 08 02, 2010 4:42 pm    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הניצחון של ששי הוא בעיקר
שעזב את הוט ועבר לחברת yes

מסתבר שהוט עדיין עם שיטת הזרוע הנוקשה!
...
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
ששי
יקיר הקהילה
יקיר הקהילה


הצטרף בתאריך: 29/01/2009
הודעות: 69

הודעהנשלח: ב' 08 02, 2010 10:22 pm    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

יאיר כתב:
הניצחון של ששי הוא בעיקר
שעזב את הוט ועבר לחברת yes

מסתבר שהוט עדיין עם שיטת הזרוע הנוקשה!
...


כן צודק כאילו מה בן אדם אומר אני בה אליכם עם המודם לא צריך טכנאי שיבוא אתה חוסך להם טכנאי והם אומרים לך אין כזה דבר אלוהים ישמור הזרוע הזאת בסוף תקבל חיים משלה ותחתיף להוט על כל מה שהם עשו ללקוחותיה

חברה תתנתקו בהמונכם רק זו הדרך ללמד אותם לקח!!!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ג' 08 03, 2010 8:13 am    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ששי כתב:
יאיר כתב:
הניצחון של ששי הוא בעיקר
שעזב את הוט ועבר לחברת yes

מסתבר שהוט עדיין עם שיטת הזרוע הנוקשה!
...


כן צודק כאילו מה בן אדם אומר אני בה אליכם עם המודם לא צריך טכנאי שיבוא אתה חוסך להם טכנאי והם אומרים לך אין כזה דבר אלוהים ישמור הזרוע הזאת בסוף תקבל חיים משלה ותחתיף להוט על כל מה שהם עשו ללקוחותיה

חברה תתנתקו בהמונכם רק זו הדרך ללמד אותם לקח!!!



אין ספק, הוט היא חברה שרירותית פרופר וכלכלית במסווה!
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: א' 09 12, 2010 11:20 am    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

יאיר כתב:
ששי כתב:
יאיר כתב:
הניצחון של ששי הוא בעיקר
שעזב את הוט ועבר לחברת yes

מסתבר שהוט עדיין עם שיטת הזרוע הנוקשה!
...


כן צודק כאילו מה בן אדם אומר אני בה אליכם עם המודם לא צריך טכנאי שיבוא אתה חוסך להם טכנאי והם אומרים לך אין כזה דבר אלוהים ישמור הזרוע הזאת בסוף תקבל חיים משלה ותחתיף להוט על כל מה שהם עשו ללקוחותיה

חברה תתנתקו בהמונכם רק זו הדרך ללמד אותם לקח!!!



אין ספק, הוט היא חברה שרירותית פרופר וכלכלית במסווה!


תשובה כוללת בפרק ב'
http://www.warning.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=176
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי » תלונות לקוחות ועובדי הוט Hot כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional -- Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
 
  
דף הבית · פורומים · בלוגים · עצומה · קח באנר · הודעות לתקשורת · קח באנר ·דרושים · אודות · תקנון
 
   
זכויות יוצרים ® 2003 "נרו יאיר" כל הזכויות שמורות.
 
Powered By PHPNuke :: Hebrew Translation & Coding By Nukeall  עיצוב תרגום וישור לעברית Neroyair & Berlo