דף הבית
פורומים
חדשות
תוכן
עצומות
מדריכים
סקרים
וידאו
בלוגים
יומן
הורדות
דרושים
צור קשר
  ברוך הבא אורח, התחבר ו הצטרף עכשיו!  
   
   תפריט ניווט מהיר

הצג הכל | סגור הכל

 
   חיפוש

חיפוש מתקדם
 
   סקר מהיר
האם לרשות הטבע והגנים מותר לאכוף נסיעה בחוף תוך שהם בעצמם נוסעים שם על פי חוק אכיפה

מותר להם
אסור להם
על כל דוח שירשמו גם לעצמם



תוצאות הסקר
ארכיון סקרים

הצבעות: 148
תגובות: 0
 
   פרסום מערכת


 

פורום קהילה - אזהרה צרכנית :: צפייה בנושא - האתר "אני שונא את הוט" שייך להוט.
שאלות נפוצות
שאלות נפוצות
חיפוש
חיפוש
רשימת חברים
רשימת חברים
קבוצות משתמשים
קבוצות משתמשים
כרטיס אישי
כרטיס אישי
התחבר
התחבר
התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים
התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים
עמוד ראשי » תלונות לקוחות ועובדי הוט Hot

שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה
האתר "אני שונא את הוט" שייך להוט. עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ששי
יקיר הקהילה
יקיר הקהילה


הצטרף בתאריך: 29/01/2009
הודעות: 69

הודעהנשלח: ד' 04 22, 2009 7:15 pm    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

נראה שמר/ת קשרי לקוחות שותקת דום אנו עדיין מחכים לתשובתך! אנא עני לנו
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
master
סגן מנהל אתר
סגן מנהל אתר


הצטרף בתאריך: Oct 04, 2008
הודעות: 91
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: א' 04 26, 2009 12:47 pm    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הוט כרגיל זורקים פצצה היא מתפוצצת ופוצעת אנשים
אחר כך הוט פשוט נעלמים כאילו לא קרה כלום.

הוט יעשו כבר את הכסף מהתרופות שהם מיצרים להשלכות של הפצצה
שהוט לא יענו!
כולם פה יודעים ורואים את האמת
_________________
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
HOTקשרילקוחות
נציג הוט


הצטרף בתאריך: 13/04/2009
הודעות: 4

הודעהנשלח: א' 04 26, 2009 2:24 pm    כותרת הודעה: בהמשך לשאלות של ששי ויאיר . אשמח לענות גם על שאלות נוספות תגובה עם ציטוט

שלום ובוקר טוב לחברי האתר. בהמשך לשאלות בהודעות הקודמות של ששי ויאיר אני מצרף תגובה. בכל עניין פרטי אני מזמין אתכם לפנות אליי דרך האתר ואני מבטיח לבדוק כל תלונה.

1. לצערנו קיימת תופעה חמורה של התחברות פיראטית וזו כמובן עבירה על החוק. יתרה מכך, התחברות פיראטית פוגעת באיכות הצפייה של השכנים באותו בניין ומהווה סכנה בטיחותית לסובבים. חברת HOT עושה מאמצים רבים למיגור תופעה זו וצרכנים המזוהים כמתחברים פיראטית מוגשת נגדם תלונה במשטרה.

2. לעניין שיפור השירות, הרצל עוזר מנכ"ל HOT הודיעה עם כניסתו לתפקיד בדצמבר 2008 כי נושא שיפור השירות הנו יעד אסטרטגי מס' אחד של החברה. בהתאם גוייסו מעל ל-600 נציגי שירות לקוחות שכבר החלו לעבוד ובהתאם זמני המענה התקצרו בצורה ניכרת. במקביל נפתח מוקד שירות לקוחות חדש בחיפה ומעבדת שירות חדשה באשדוד. ישנה עבודה מאסיבית פנים ארגונית אשר ממשיכה את מגמת השיפור. ראוי לציין כי כבר עתה אנו רואים שיפור ניכר במספר פרמטרים, אך יש עוד הרבה עבודה. אין לנו ספק כי בקרוב מאד השינוי יורגש בקרב לקוחותינו. לא נשקוט עד שנהפוך לחברת התקשורת עם רמת השירות מהגבוהות בישראל.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ששי
יקיר הקהילה
יקיר הקהילה


הצטרף בתאריך: 29/01/2009
הודעות: 69

הודעהנשלח: ב' 04 27, 2009 11:21 pm    כותרת הודעה: Re: בהמשך לשאלות של ששי ויאיר . אשמח לענות גם על שאלות נוספו תגובה עם ציטוט

HOTקשרילקוחות כתב:
שלום ובוקר טוב לחברי האתר. בהמשך לשאלות בהודעות הקודמות של ששי ויאיר אני מצרף תגובה. בכל עניין פרטי אני מזמין אתכם לפנות אליי דרך האתר ואני מבטיח לבדוק כל תלונה.

1. לצערנו קיימת תופעה חמורה של התחברות פיראטית וזו כמובן עבירה על החוק. יתרה מכך, התחברות פיראטית פוגעת באיכות הצפייה של השכנים באותו בניין ומהווה סכנה בטיחותית לסובבים. חברת HOT עושה מאמצים רבים למיגור תופעה זו וצרכנים המזוהים כמתחברים פיראטית מוגשת נגדם תלונה במשטרה.

2. לעניין שיפור השירות, הרצל עוזר מנכ"ל HOT הודיעה עם כניסתו לתפקיד בדצמבר 2008 כי נושא שיפור השירות הנו יעד אסטרטגי מס' אחד של החברה. בהתאם גוייסו מעל ל-600 נציגי שירות לקוחות שכבר החלו לעבוד ובהתאם זמני המענה התקצרו בצורה ניכרת. במקביל נפתח מוקד שירות לקוחות חדש בחיפה ומעבדת שירות חדשה באשדוד. ישנה עבודה מאסיבית פנים ארגונית אשר ממשיכה את מגמת השיפור. ראוי לציין כי כבר עתה אנו רואים שיפור ניכר במספר פרמטרים, אך יש עוד הרבה עבודה. אין לנו ספק כי בקרוב מאד השינוי יורגש בקרב לקוחותינו. לא נשקוט עד שנהפוך לחברת התקשורת עם רמת השירות מהגבוהות בישראל.


1. לגבי הפירטיות זה נכון שיש אנשים שמתחברים פיראטית אך בין זה ובין להאשים סתם מישהו על לא אבל בכפו סה דבר שונה לגמרי וראינו ועדיין רואים תופעות כאלו שאנשי הוט דופקים ללקוח בדלת ואומרים לו שהוא מחובר פיראטית למרות שממש אין הוחכות לכך ומתחילות ההפחדות והאיומים וזה מה שלא בסדר והכל רק כדי לסחוט כסף שלא כדין

2. כבר היו ממכם הבטחות בעבר מה שאני מציע שתקחו את כל הדברים שיש פה ותראו מה לא בסדר בכם דבר שני זה שאתם מביאים עוד נציגים זה לא יעזור אם אתם אומרים ומלמדים אותם להתייחס ללקוחות שלכם כמו שאתם מתיחסים אלהם כיום

בקיצור יש לכם הרבה מאוד עבודה לעשות ואני מאוד מקווה שהפעם זו הבטחה שתקויים ולא סתם זריקת מילים לאוויר!!!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
HOTקשרילקוחות
נציג הוט


הצטרף בתאריך: 13/04/2009
הודעות: 4

הודעהנשלח: ה' 04 30, 2009 3:15 pm    כותרת הודעה: היי ששי, בהמשך לתגובתך תגובה עם ציטוט

אהלן ששי,
בוקר טוב,

הוט היא חברה גדולה ומורכבת ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר. אני מזמינה אותך לפנות אליי למייל הפרטי בכל בעיה או שאלה.

המייל הפרטי צונזר יש להתנהל בפורום בלבד!
#########@###########

הועובר לאיחסון משמרת!

בברכה,
HOT קשרי לקוחות
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ששי
יקיר הקהילה
יקיר הקהילה


הצטרף בתאריך: 29/01/2009
הודעות: 69

הודעהנשלח: ו' 05 01, 2009 3:05 am    כותרת הודעה: Re: היי ששי, בהמשך לתגובתך תגובה עם ציטוט

HOTקשרילקוחות כתב:
אהלן ששי,
בוקר טוב,

הוט היא חברה גדולה ומורכבת ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר. אני מזמינה אותך לפנות אליי למייל הפרטי בכל בעיה או שאלה.

המייל הפרטי צונזר יש להתנהל בפורום בלבד!
#########@###########

הועובר לאיחסון משמרת!

בברכה,
HOT קשרי לקוחות


בלי להעליב אף אחד אתם חברה גדולה כן
אך עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר זה ממש אבל ממש לא יש מספיק הוחכות בשטח כולל כתבה בגלובס שהבאתי לא מזמן וחבל שכך

לגבי האימיייל שלך תודה אך אם יהיו לי שאלות אני אשאל אותם פה ואשמח אם תענה לי ולכל השאר

שיהיה לך ערב נעים!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
master
סגן מנהל אתר
סגן מנהל אתר


הצטרף בתאריך: Oct 04, 2008
הודעות: 91
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ב' 05 04, 2009 6:45 am    כותרת הודעה: Re: היי ששי, בהמשך לתגובתך תגובה עם ציטוט

HOTקשרילקוחות כתב:
אהלן ששי,
בוקר טוב,

הוט היא חברה גדולה ומורכבת ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר. אני מזמינה אותך לפנות אליי למייל הפרטי בכל בעיה או שאלה.

המייל הפרטי צונזר יש להתנהל בפורום בלבד!
#########@###########

הועובר לאיחסון משמרת!

בברכה,
HOT קשרי לקוחות


יאיר סיננת בצדק!
HOTקשרילקוחות ,
אני לא מבין איך את יכולה לשדל אדם שתומך בכל כך הרבה נפגעים שיצור איתך קשר במייל...
את יודעת...
אני רוצה את המייל הפרטי שלך אצלי בהןדעה בפרטי כדי להבין מה את רוצה להסביר באופן פרטי...


אני גם אסביר לך איך בונים אתר כדי להצתדק במפגעים שלכם
_________________
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ג' 05 19, 2009 2:50 pm    כותרת הודעה: לאחר זמן רב באת תגובת דניאל מאתר אני שונא את הוט תגובה עם ציטוט

קהילה יקרה: ראיות שיש בהם אמת מתגלות לבד וללא מאמץ...

לאחר זמן רב באת תגובת דניאל מאתר אני שונא את הוט...
הוא שחרר את החסימה של שמי ופתאום אני יכול להתחבר כ- yair אמממ... מוזר...
אבל הינה הסיבה:> השאיר לי הודעה... בעצם שתיים!
לעיונכם וההוכחה שהאתר אני שונא את הוט שייך להוט!

תמונת מסך

או זה> http://www.warning.org.il/Files/Easyup/daniel1.png

תמונת מסך

או זה> http://www.warning.org.il/Files/Easyup/daniel2.png

ובכן...
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
master
סגן מנהל אתר
סגן מנהל אתר


הצטרף בתאריך: Oct 04, 2008
הודעות: 91
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ד' 05 20, 2009 1:40 pm    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

לא היה לי ספק מההתחלה יאיר
כבר כתבתי לך בפרטי שנראה לי שבאתר אני שונא את הוט של הוט
לא יכול להיות שהאתר הזה מופיע ראשן בגוגל זה חייב בכסף וכסף רב
חחחחחח

הוט האלה ימכרו תאימה שלהם בשביל הכסף
אהבתי את הכתבה הזו של האדמין
http://www.warning.org.il/modules.php?name=News&file=article&sid=81

הייתי אומר שעד שהלקוח ילמד מה זה הוט כולם יהיו שבויים להם לפני תביעה
או שימשיכו לשלם כמו ילדים פריירים טובים

אגב יאיר אחרי מחלוקת קלה בעניין פלאפון אני מצטרף לדעתך 100 אחוז
הם באמת נוכלים ועושקים!
_________________
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ה' 05 21, 2009 6:05 am    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

כן כן
זה היה ברור מרגע שבאמת לחצתי את כל פעילי הוט באתר ההוא
"אני שונא את הוט"

הכי חשוב שהם נחשפו ונראה אם יש להם כבוד ללקוחות שלהם או שעדיין הם באותה שיטה!

ה' ישמור עד לאן החברות האלה הולכים לקבור את הלקוחות שלהם
ממש בושה

ואותו דניאל כבר ייתן את הדין על פועלו כ- קפו.
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי » תלונות לקוחות ועובדי הוט Hot כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא
עמוד 4 מתוך 5

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional -- Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
 
  
דף הבית · פורומים · בלוגים · עצומה · קח באנר · הודעות לתקשורת · קח באנר ·דרושים · אודות · תקנון
 
   
זכויות יוצרים ® 2003 "נרו יאיר" כל הזכויות שמורות.
 
Powered By PHPNuke :: Hebrew Translation & Coding By Nukeall  עיצוב תרגום וישור לעברית Neroyair & Berlo