דף הבית
פורומים
חדשות
תוכן
עצומות
מדריכים
סקרים
וידאו
בלוגים
יומן
הורדות
דרושים
צור קשר
  ברוך הבא אורח, התחבר ו הצטרף עכשיו!  
   
   תפריט ניווט מהיר

הצג הכל | סגור הכל

 
   חיפוש

חיפוש מתקדם
 
   סקר מהיר
האם לרשות הטבע והגנים מותר לאכוף נסיעה בחוף תוך שהם בעצמם נוסעים שם על פי חוק אכיפה

מותר להם
אסור להם
על כל דוח שירשמו גם לעצמם



תוצאות הסקר
ארכיון סקרים

הצבעות: 148
תגובות: 0
 
   פרסום מערכת

חתום בעצומה נגד הוט על המחדלים שלהם...

 

פורום קהילה - אזהרה צרכנית :: צפייה בנושא - הונעת לקוחות ע"י הוט - גנבים ושקרנים - אינטרנט 7 מגה
שאלות נפוצות
שאלות נפוצות
חיפוש
חיפוש
רשימת חברים
רשימת חברים
קבוצות משתמשים
קבוצות משתמשים
כרטיס אישי
כרטיס אישי
התחבר
התחבר
התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים
התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים
עמוד ראשי » תלונות לקוחות ועובדי הוט Hot

שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה
הונעת לקוחות ע"י הוט - גנבים ושקרנים - אינטרנט 7 מגה
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ernestv
משתמש חדש
משתמש חדש


הצטרף בתאריך: 30/06/2010
הודעות: 2

הודעהנשלח: ד' 06 30, 2010 9:23 pm    כותרת הודעה: הונעת לקוחות ע"י הוט - גנבים ושקרנים - אינטרנט 7 מגה תגובה עם ציטוט

ב- 07.04.2010 התחברנו לחברת הכבלים הוט לחבילת טריפל "הוט מגה" המוצעת לקהל הרחב. החבילה כוללת בתוכה גלישה במהירות 12 מגה (במידה ויש תשתית). במידה ואין תשתית מתאימה במקום המגורים, הוט התחייבה לספק גלישה במהירות 7 מגה ללא שינוי במחיר (שאלנו את נציגת המכירות באופן מפורש האם הרוחב פס הינו קבוע במשך כל שעות היום והשבוע ואינו מתחלק בין הגולשים - נאמר לנו חד משמעית: "קבוע ואינו מתחלק").
בפועל, גלישה (הורדת קבצים והעלאת מידע) במהירות זו מתאפשרת אך ורק בשעות בהן אין עומס על הקווים. בשעות שיא, הוט מספקים לא יותר מ 6 מגה ואף הגענו ל 2.5 מגה בשישי בערב. חשוב לציין כי כל הבדיקות נעשו מול אתר החברה וברישומי החברה ניתן למצוא את הבדיקות ותוצאות הבדיקות. במידה ומבצעים את הבדיקות באתרים אחרים, ניתן לראות תוצאות גרועות אף יותר.
במהלך תקופה זו, פנינו למוקדי השירות מדי יום (עם שיחות ארוכות ותיעוד במערכות החברה) בניסיון לנסות ולפתור את הבעיה, נאמר לנו ע"י נציגי השירות ומנהלי החברה כי "אין שום בעיה מבחינת הוט ובמידה וקיימת בעיה הינה נגרמת מגורם חיצוני כלשהו עליו לא יכולים להצביע". יתרה מכך, אף נציג/מנהל אשר יצר עימנו קשר לא הציע לנו פתרון לבעיה, לא הנחה אותנו כיצד עלינו לפעול, באילו אמצעים לנקוט. בנוסף נמסר לנו כי בחבילת תקשורת שלנו 7000\700 הוט לא מתחייבים לספק 7 מגה כמו שכתוב בכל הפרסומים של הוט ובחוזה שנשלח אלינו עם סגירת העסקה אלא מתחייבים לספק עד 7 מגה (כלומר, גם 0.5 מגה מקובל ע"י הוט וטוענים כי אין בעיה). איננו יודעים מהו הרוחב פס עליו גובים מאיתנו כספים. כאשר ביקשנו ממנהל להגיע לדרג בכיר יותר לצורך פתרון הבעיה, נענינו בשלילה בטענה כי אנו מדברים עם המנהלת הבכירה ביותר בחברה עימה ניתן לשוחח אשר בדיעבד התברר כי מדובר בנציגה מצוות "שיחות מנהל".
בעלי הינו איש מחשבים מוסמך, בעל הסמכות כאיש תקשורת (CCNA,MCSE) ועובד לשעבר של חברת הוט בתור טכנאי שטח במשך 3 שנים, אשר בעל ידע רב בתחום. הבדיקות נעשו ב - 3 מחשבים שונים, בזמנים שונים וישנם תיעודים של הבדיקות (תצלומי מסך) של מהירות הגלישה וההורדה, בדיקות PING לאתר מוכר אחר, בדיקת NETSTAT כי המחשב אינו מחובר לשום דבר אחר ברגע הבדיקה פרט לאתר הבדיקות של הוט. בעלי ביקש הגעת טכנאי של החברה עם מחשב נייד של החברה בשעות בהם קיימת איטיות לצורך אימות הבעיה ונענה בשלילה ע"י מנהלת בחברה. הצענו אף לשאת בקנס "הגעת טכנאי סרק" במידה ויתגלה כי הבעיה נובעת מציוד שלנו.
אנו חשים מרומים ע"י החברה, בזבזנו זמן יקר ורב בשיחות טלפון מרובות עם נציגים ומנהלת שירות טכני אשר גרמו לנו להרבה עוגמת נפש ועצבים, זלזלו בנו כלקוחות וכאנשים ע"י הכחשת עובדות ברורות, אנו חשים עלבון על המערכת. המעבר לחברת הוט היה כרוך בהפרת התחייבות מול חברת יס ובזק והתחייבות לספקית האינטרנט לחבילת 7 מגה אשר איננו יכולים לנצל עקב הבעיה הנ"ל. כיום, היננו נמצאים בבעיה מפני שאנו מחויבים לחברת הוט לתקופה של 3 שנים בכל אמצעי התקשורת בבית (טלויזיה, אינטרנט וטלפון) והחברה אינו עומדת בתנאי ההסכם המצ"ב.
ידוע לנו כי יש עוד הרבה לקוחות מרומים אשר כלל אינם מודעים לעובדה מפני שאינם מתמצאים בתחום התקשורת ואינם יכולים לבצע את הבדיקות הנדרשות.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
ernestv
משתמש חדש
משתמש חדש


הצטרף בתאריך: 30/06/2010
הודעות: 2

הודעהנשלח: ד' 06 30, 2010 9:24 pm    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

חברי פורום היקרים !!!
בהמשך לסיפורינו, קיבלנו מנציגת פניות הציבור של הוט הצעה מפתה "כמחווה שירותית" להתנתק ללא קנסות מהטריפל. ביקשנו שגם נזכה על הקנסות של YES ובזק ,שאותם החברה הבטיחה לשלם כאשר שכנעו אותנו לעבור ל-HOT. כמובן שחברת הוט כלל לא חברה הוגנת כלפי לקוחותיה וסירבה לשלם קנס זה. בשל "התחרות החופשית" בשוק התקשורת הישראלית, חזרנו כמו ילדים טובים לבזק ולYES. נכון שהפסדנו במחיר וכ 500 ש"ח קנסות. אך כרגע אנו לפחות יודעים על איזה שרות אנו משלמים. ברצוננו לציין כי אין שום בעיות מהירות ,ובכל שעות היום מקבלים את 10 מגה שאנו משלמים עליהם. הבדיקות של מהירות נהיו תקינות גם באתרים חיצוניים (speedtest.net וכו ). קיבלנו מבזק נתב אלחוטי מתקן N כמובן בהתחייבות לשנתיים לאינטרנט.
לגבי פנייה למשרד התקשורת, פנינו למשרד התקשורת בכתב והתשובה של משרד התקשורת היא שאין בארץ אכיפה לגבי טיב שרותי האינטרנט והשוק פרוץ לחלוטין ונאמר לנו לנסות ולחפש צדק דרך בית המשפט.
כרגע שוקלים לפנות לעורך דין .יש בידינו את הקלטות של השיחות עם נציגי שרות הטכני ותצלומי מסך של בדיקות המהירות.
חבל רק שמשרד התקשורת לא באמת עושה את העבודה שלו ומונע מאזרחי מדינת ישראל ליפול קורבנות לתרמיות ולרמאויות שעושות חברות תקשורת בהעדר פיקוח כלשהו.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: שבת 07 03, 2010 8:20 am    כותרת הודעה: Re: הונעת לקוחות ע"י הוט - גנבים ושקרנים - אינטרנט 7 מג תגובה עם ציטוט

ernestv כתב:
ב- 07.04.2010 התחברנו לחברת הכבלים הוט לחבילת טריפל "הוט מגה" המוצעת לקהל הרחב. החבילה כוללת בתוכה גלישה במהירות 12 מגה (במידה ויש תשתית). במידה ואין תשתית מתאימה במקום המגורים, הוט התחייבה לספק גלישה במהירות 7 מגה ללא שינוי במחיר (שאלנו את נציגת המכירות באופן מפורש האם הרוחב פס הינו קבוע במשך כל שעות היום והשבוע ואינו מתחלק בין הגולשים - נאמר לנו חד משמעית: "קבוע ואינו מתחלק").
בפועל, גלישה (הורדת קבצים והעלאת מידע) במהירות זו מתאפשרת אך ורק בשעות בהן אין עומס על הקווים. בשעות שיא, הוט מספקים לא יותר מ 6 מגה ואף הגענו ל 2.5 מגה בשישי בערב. חשוב לציין כי כל הבדיקות נעשו מול אתר החברה וברישומי החברה ניתן למצוא את הבדיקות ותוצאות הבדיקות. במידה ומבצעים את הבדיקות באתרים אחרים, ניתן לראות תוצאות גרועות אף יותר.
במהלך תקופה זו, פנינו למוקדי השירות מדי יום (עם שיחות ארוכות ותיעוד במערכות החברה) בניסיון לנסות ולפתור את הבעיה, נאמר לנו ע"י נציגי השירות ומנהלי החברה כי "אין שום בעיה מבחינת הוט ובמידה וקיימת בעיה הינה נגרמת מגורם חיצוני כלשהו עליו לא יכולים להצביע". יתרה מכך, אף נציג/מנהל אשר יצר עימנו קשר לא הציע לנו פתרון לבעיה, לא הנחה אותנו כיצד עלינו לפעול, באילו אמצעים לנקוט. בנוסף נמסר לנו כי בחבילת תקשורת שלנו 7000\700 הוט לא מתחייבים לספק 7 מגה כמו שכתוב בכל הפרסומים של הוט ובחוזה שנשלח אלינו עם סגירת העסקה אלא מתחייבים לספק עד 7 מגה (כלומר, גם 0.5 מגה מקובל ע"י הוט וטוענים כי אין בעיה). איננו יודעים מהו הרוחב פס עליו גובים מאיתנו כספים. כאשר ביקשנו ממנהל להגיע לדרג בכיר יותר לצורך פתרון הבעיה, נענינו בשלילה בטענה כי אנו מדברים עם המנהלת הבכירה ביותר בחברה עימה ניתן לשוחח אשר בדיעבד התברר כי מדובר בנציגה מצוות "שיחות מנהל".
בעלי הינו איש מחשבים מוסמך, בעל הסמכות כאיש תקשורת (CCNA,MCSE) ועובד לשעבר של חברת הוט בתור טכנאי שטח במשך 3 שנים, אשר בעל ידע רב בתחום. הבדיקות נעשו ב - 3 מחשבים שונים, בזמנים שונים וישנם תיעודים של הבדיקות (תצלומי מסך) של מהירות הגלישה וההורדה, בדיקות PING לאתר מוכר אחר, בדיקת NETSTAT כי המחשב אינו מחובר לשום דבר אחר ברגע הבדיקה פרט לאתר הבדיקות של הוט. בעלי ביקש הגעת טכנאי של החברה עם מחשב נייד של החברה בשעות בהם קיימת איטיות לצורך אימות הבעיה ונענה בשלילה ע"י מנהלת בחברה. הצענו אף לשאת בקנס "הגעת טכנאי סרק" במידה ויתגלה כי הבעיה נובעת מציוד שלנו.
אנו חשים מרומים ע"י החברה, בזבזנו זמן יקר ורב בשיחות טלפון מרובות עם נציגים ומנהלת שירות טכני אשר גרמו לנו להרבה עוגמת נפש ועצבים, זלזלו בנו כלקוחות וכאנשים ע"י הכחשת עובדות ברורות, אנו חשים עלבון על המערכת. המעבר לחברת הוט היה כרוך בהפרת התחייבות מול חברת יס ובזק והתחייבות לספקית האינטרנט לחבילת 7 מגה אשר איננו יכולים לנצל עקב הבעיה הנ"ל. כיום, היננו נמצאים בבעיה מפני שאנו מחויבים לחברת הוט לתקופה של 3 שנים בכל אמצעי התקשורת בבית (טלויזיה, אינטרנט וטלפון) והחברה אינו עומדת בתנאי ההסכם המצ"ב.
ידוע לנו כי יש עוד הרבה לקוחות מרומים אשר כלל אינם מודעים לעובדה מפני שאינם מתמצאים בתחום התקשורת ואינם יכולים לבצע את הבדיקות הנדרשות.



ernestv כתב:
חברי פורום היקרים !!!
בהמשך לסיפורינו, קיבלנו מנציגת פניות הציבור של הוט הצעה מפתה "כמחווה שירותית" להתנתק ללא קנסות מהטריפל. ביקשנו שגם נזכה על הקנסות של YES ובזק ,שאותם החברה הבטיחה לשלם כאשר שכנעו אותנו לעבור ל-HOT. כמובן שחברת הוט כלל לא חברה הוגנת כלפי לקוחותיה וסירבה לשלם קנס זה. בשל "התחרות החופשית" בשוק התקשורת הישראלית, חזרנו כמו ילדים טובים לבזק ולYES. נכון שהפסדנו במחיר וכ 500 ש"ח קנסות. אך כרגע אנו לפחות יודעים על איזה שרות אנו משלמים. ברצוננו לציין כי אין שום בעיות מהירות ,ובכל שעות היום מקבלים את 10 מגה שאנו משלמים עליהם. הבדיקות של מהירות נהיו תקינות גם באתרים חיצוניים (speedtest.net וכו ). קיבלנו מבזק נתב אלחוטי מתקן N כמובן בהתחייבות לשנתיים לאינטרנט.
לגבי פנייה למשרד התקשורת, פנינו למשרד התקשורת בכתב והתשובה של משרד התקשורת היא שאין בארץ אכיפה לגבי טיב שרותי האינטרנט והשוק פרוץ לחלוטין ונאמר לנו לנסות ולחפש צדק דרך בית המשפט.
כרגע שוקלים לפנות לעורך דין .יש בידינו את הקלטות של השיחות עם נציגי שרות הטכני ותצלומי מסך של בדיקות המהירות.
חבל רק שמשרד התקשורת לא באמת עושה את העבודה שלו ומונע מאזרחי מדינת ישראל ליפול קורבנות לתרמיות ולרמאויות שעושות חברות תקשורת בהעדר פיקוח כלשהו.





שלום, ernestv

תשובה לציטוט 1
עיינתי בכתביך ומצאתי שתלונתך זהה לרוב המנויים של הוט בישראל.
בעניינך, אין ספק שהוט הינה חברה שיעודה המקורי הוא לספק שרותי אינטרנט, טלויזיה בכבלים וטלפוניה...
ומכאן המשימה הבאה של הוט היא להשיג את מירב הלקוחות כדי להרבות בממון שלמונים כמובן. מאחר והוט הינה חברה כלכלית פרופר!
למעשה, הוט אמורה על פי תשתיות הכבלים לספק את הפס הטוב בישראל אך אלה מעדיפים שלא להשקיע בשיפור תשתיות אלה, והלקוח בעצם גולש במהירויות נמוכות ממה שהובטח לו על פי הכתוב בחוזה!

לקוחות שאינם בקיאים בתחומי התקשורת אינטרנט וכו' אינם מודעים לעובדה שבעצם הם משלמים על גלישה במהירות מסוימת ומקבלים מהירויות נמוכות בהרבה ממה שהוט התחייבה. זה חד משמעית הפרת חוזה!
סעיף זה בר ביצוע להגשת תביעה משפטית!

לבדיקת מהירות גלישה לחץ פה

----------


תשובה לציטוט 2
ובכן, אפשר לנשום לרווחה לכאורה...
הוט מתקפלת ומציעה לכם להתנתק ללא קנסות. האומנם?...
הוט הבינה שיש לה עסק עם אדם שמבין עניין ומוכן ללכת רחוק עם הסיפור הזה על בסיס עקרונות הצדק! ופה הוט ממש מתקפלת כי היא מבינה שהיא בדרך לכותלי בית המשפט על ידך העליונה.

לעניין תשובת משרד התקשורת, אני יכול לומר רק על פי דעה ומסקנה אישית על פי כתבות אינטרנט וכו' שאכן משרד זה לא עושה את הנדרש כלפי מפרי החוק הללו כגון הוט למשל...
יתרה על כך, ידוע לי שהוט הצליחה ליזום הצעות חוק בכנסת בעניין שיווקם לטובת עצמם! לכן תשובת משרד התקשורת כפי שקיבלת.

חד משמעית, יש לגשת להגיש תביעה משפטית ולצרף עם כל הראיות ובכללם את תשובת משרד התקשורת!

דבר נוסף:
ניתן להעלות פה בפורום תמונות המחשה של מסמכים וכו'
בזמן כתיבת הודעה בפורום יש את הלינק תחת חלונית הכתיבה "• צרף תמונה להודעתך..." זה יתוסף בחלק התחתון של ההודעה ויש אפשרות להעלות מספר רב של מסמכים בתמונות.

נשמח לשמוע ממך על הפרטים בהמשך הדרך,
ומציעים לך לעשות שימוש חינם בתכני האתר בבלוגיה אישית ובשארה האפשרויות...

בהצלחה...
Wink

....
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
master
סגן מנהל אתר
סגן מנהל אתר


הצטרף בתאריך: Oct 04, 2008
הודעות: 91
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ד' 07 14, 2010 10:01 pm    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אני מת לשמוע את התגובה למה מתחדש עם הוט עכשיו
אם יש שינוי או חדש..............................................
_________________
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
liorlior
משתמש חדש
משתמש חדש


הצטרף בתאריך: 21/07/2010
הודעות: 1

הודעהנשלח: ד' 07 21, 2010 9:47 am    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הוט הבטיחו לי 2.5 מגה אינטרנט ואני לא מקבל יותר מחצי מגה לפעמים בערב זה עולה למגה.

התשובה של התמיכה היא שהכל בסדר מבחינתם וכנראה זה תלוי בגורם חיצוני ואף ניסו להאשים את הספק אבל לאחר שהוא הבין שניתקתי את החייגן הוא אמר שזה המחשב שאמרתי לו שחיברתי מחשב אחר הוא עדין האשים איזה גורם אחר.
תומך אחר אמר לי שבאיזור שלי מבוצע עבודות תשתית וזה כנראה ימשך עד לסוף השנה...... אז אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם להם על תשתית גרועה אז מעניין שבאותו יום היה לו בעיה גם במחשב לשלוח אלי טכנאי........

צריך לעוף מהוט מהר.

תמיכה טכנית על הפנים שכל מה שהם עושים זה רק פינג למודם.

בלי נדר נעדכן
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
משוב מערכת
מנהל האתר
מנהל האתר


הצטרף בתאריך: Oct 03, 2008
הודעות: 252
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ו' 07 23, 2010 12:40 am    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

liorlior כתב:
הוט הבטיחו לי 2.5 מגה אינטרנט ואני לא מקבל יותר מחצי מגה לפעמים בערב זה עולה למגה.
התשובה של התמיכה היא שהכל בסדר מבחינתם וכנראה זה תלוי בגורם חיצוני ואף ניסו להאשים את הספק אבל לאחר שהוא הבין שניתקתי את החייגן הוא אמר שזה המחשב שאמרתי לו שחיברתי מחשב אחר הוא עדין האשים איזה גורם אחר.
תומך אחר אמר לי שבאיזור שלי מבוצע עבודות תשתית וזה כנראה ימשך עד לסוף השנה...... אז אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם להם על תשתית גרועה אז מעניין שבאותו יום היה לו בעיה גם במחשב לשלוח אלי טכנאי........
צריך לעוף מהוט מהר.
תמיכה טכנית על הפנים שכל מה שהם עושים זה רק פינג למודם.
בלי נדר נעדכן


שלום liorlior,
זה ברור שהוט יגיבו כמו שהם מגיבים
הרי זה המוטו ההגנתי שלהם!
מכל מקום הוט לא יכולים ואינם מסוגלים לעמוד בהתחייבויותהם לאלתר.
ישנם מצבים כלכליים שחייבים להכניס כסף.
ומצד שני, הכסף שנכנס להוט במרמת לקוח בונה תשתיות רק לאחר שהמנהלים הראשיים
מלאו את חשבונות הבנק של עצמם ומהעודף משקמים תשתיות...
כל מדינת ישראל יודעת שהוט מרמה והוננה את ציבור לקוחותיה!
ולסיכום, זה הוט! Twisted Evil

נמתין לתוצאות ממך, בהצלחה
_________________
במובן קהילתי...
אין דבר כזה "אם אין אני לי מי לי"...
אבל יש דבר כזה שאם לא אהיה לכם ולא תהיו לי וימשיכו לעשוק בנו עד זוב...
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
master
סגן מנהל אתר
סגן מנהל אתר


הצטרף בתאריך: Oct 04, 2008
הודעות: 91
מיקום: ירושלים

הודעהנשלח: ב' 08 02, 2010 8:46 am    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

וואלה חזק...
מסתבר שהוט לא מסוגלים להשתנות
ואני חושב שהוט עדיין מזהים פריירים בישראל ובגלל זה לא משתנים כי עדיין יש להם רווח כלכלי מההתנהלות שלהם

צריך להחרים את הוט וזהו שהעם יבין כבר.
_________________
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי » תלונות לקוחות ועובדי הוט Hot כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional -- Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
 
  
דף הבית · פורומים · בלוגים · עצומה · קח באנר · הודעות לתקשורת · קח באנר ·דרושים · אודות · תקנון
 
   
זכויות יוצרים ® 2003 "נרו יאיר" כל הזכויות שמורות.
 
Powered By PHPNuke :: Hebrew Translation & Coding By Nukeall  עיצוב תרגום וישור לעברית Neroyair & Berlo