תביעה ייצוגית ב-105 מיליון ש-ח נגד הוט - לא מאפשרת להתנתק
תאריך: ראשון, 28 במרץ בשעה 21:01:23
נושא: הוט-Hot


חברת הוט מערימה על לקוחותיה קשיים בלתי אנושיים בדרך להתנתקות משירותי החברה – כך נטען בתובענה ייצוגית שהוגשה היום (ה') לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה.

התובע, יוני בן-סימון, באמצעות עוה"ד רונן הורוביץ וירון אלון ממשרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות', תובע את הוט בטענה כי אינה מאפשרת ללקוחותיה להתנתק משירותי הטלוויזיה הרב-ערוצית אותם היא מספקת.לטענת התובע, הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בכך שהחברה מתעלמת מהודעות הביטול וההתנתקות, ממשיכה בחיוב הלקוחות ואינה משיבה את חיובי היתר; וכך נדרשים לקוחות המבקשים להתנתק משירותיה להתקשר פעם אחר פעם ולהמתין פרקי זמן לא סבירים על מנת לשוחח עם נציגים של החברה.בכוונה תחילה, נטען, הוט נוקטת סחבת ומטרטרת את לקוחותיה במטרה למנוע את הניתוק משירותיה ולמצער - לדחותו ככל האפשר.בכתב התביעה מפרט בן-סימון את דרך החתחתים שנאלץ לעבור כל הדרך לניתוק המיוחל, ודורש מהחברה לפצות את לקוחותיה בסך כולל של 105 מיליון שקל.מ- הוט "HOT" נמסר: "טרם נתקבלה התובנה".(ת"צ 44751-03-10 בן סימון נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ).

מקור הכתבה הקלק פה


אזורי הוט באזהרה צרכנית

עמוד המחאה - פורום - עצומה - וידאו - סקר







הכתבה באה מאתר אזהרה צרכנית
http://www.warning.org.il

הכתובת לכתבה:
http://www.warning.org.il/modules.php?name=News&file=article&sid=100